Biura klasy A i B w centrum Łodzi tanio do wynajęcia, biura z klimatyzacją
Biura klasy A i B w centrum Łodzi do wynajęcia
Jednym z najważniejszych dla biznesu atutów Łodzi jest jej strategiczne położenie. Dobre połączenia drogowe i kolejowe z miastami w całej Polsce, a także dobra komunikacja z innymi krajami europejskimi, głównie za sprawą dróg międzynarodowych i względnej bliskości stołecznych lotnisk to spora zaleta dla przedsiębiorstw mających rozległe kontakty biznesowe. Z drugiej jednak strony wciąż zdecydowanie niższe ceny niż w nieco bardziej prestiżowej Warszawie czy będącym centrum polskiego outsourcingu Krakowie, sprawiają, że Łódź nie jest wyłącznie miastem korporacji – to miejsce, w którym każdy może prowadzić opłacalny biznes, pod warunkiem jednak, że dysponuje się odpowiednim biurem.
Dlaczego warto postawić na wynajem?
Zakup nieruchomości dla firmy jest w każdym przypadku obciążeniem inwestycyjnym. Abstrahując już od tego, jak dużych nakładów, które nie zawsze mogą być zaliczone do kosztów działalności, wymaga takie posunięcie, nie każda firma naprawdę potrzebuje własnego biura. Wynajem jest o wiele lepszym rozwiązaniem dla firm, które:
- są mobilne, dość często zmieniają siedzibę;
- nie są w stanie lub nie zamierzają z różnych powodów finansować zakupu nieruchomości;
- planują inwestycję w nieruchomości firmowe w późniejszym etapie, na przykład po lepszym osadzeniu na rynku.
Wynajem biura jest od strony technicznej i finansowej prostszy – przedsiębiorca może bardzo szybko sfinalizować formalności i przystąpić do prowadzenia działalności w lokalu, który może też przystosować do własnych wymagań. Jednak gdyby wynajem musiał rozpoczynać się od remontów pomieszczeń biurowych, na pewno nie byłby on opcją doskonałą.
Najlepsze biura, czyli o klasach pomieszczeń biurowych
Pomieszczenia biurowe podzielone są na klasy pod względem standardu. W ofercie CFI znajdują się wyłącznie biura klasy A i B. Klasa A to standard najwyższy, zwykle duża przestrzeń z możliwością stosunkowo taniej aranżacji dla potrzeb pracy całego zespołu specjalistów. Jeśli chodzi o biura klasy B, to są to pomieszczenia zwykle – choć nie jest to regułą – mniejsze, nieco skromniej wyposażone, ale nadal posiadające odpowiednie zaplecze, dzięki któremu praca w takich miejscach jest przyjemna i produktywna.
Oczywiście w obu przypadkach możemy mówić albo o przestrzeni biurowej, albo pojedynczych pomieszczeniach biurowych – jest to jednak tylko umowna forma organizacji architektonicznej, która, jak zapewne Państwo wiecie, jest dziś tylko bariera umowną, ponieważ zarówno pomieszczenia biurowe, jak i open-space oraz amerykańskie cubicles są tylko odmiennymi sposobami organizacji pracy.
Na co zwrócić uwagę przy wynajmie komfortowego biura?
W firmie CFI dołożyliśmy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znaleźli Państwo najlepsze propozycje biur klasy A i B do wynajęcia w Łodzi, ale oczywiście są to propozycje zróżnicowane. Wielu klientów pyta nas o biura z klimatyzacją – jest to pytanie zrozumiałe, ponieważ nasz klimat tak naprawdę nie sprzyja produktywności: wysokie temperatury latem, zbyt niskie zimą: z jednej strony daje to wyraźne obniżenie komfortu pracowników, a z drugiej może negatywnie wpłynąć na koszty funkcjonowania biura.
W przypadku biur klasy A klimatyzacja jest standardem, w przypadku pomieszczeń biurowych klasy B również wiele z nich jest wyposażonych w odpowiednie urządzenia. Oczywiście podniesienie komfortu biura będzie wpływało na cenę wynajmu lokalu, natomiast każdy przedsiębiorca wie, że niekiedy podwyższone koszty inwestycji są w pełni usprawiedliwiane przez późniejszą wyższą stopę zwrotu. Tak jest choćby w przypadku klimatyzowanych biur.
Inną rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę, jest lokalizacja. Bardziej prestiżowe biura, usytuowane w lepiej skomunikowanych lokalizacjach, w reprezentacyjnych budynkach są oczywiście droższe, z drugiej jednak strony tańsze, też często komfortowe, ale położone na uboczu pomieszczenia biurowe mogą być nieosiągalne komunikacyjnie dla niektórych klientów lub pracowników. Jest to cecha, którą należy odnieść zawsze do specyfiki prowadzonej działalności i przy jej ocenie najlepiej jest unikać wszelkich uogólnień.
Klasa biura musi zależeć od przewidzianej funkcji
Cena za metr lub całość – oto główny parametr, który pozwala przedsiębiorcom szeregować oferty wynajmu powierzchni biurowych od najbardziej, do najmniej atrakcyjnych. Być może macie Państwo świadomość, że takie podejście bardzo ogranicza możliwości działania. Prestiżowe, komfortowe powierzchnie i pomieszczenia biurowe klasy A lub klasy B nie są i nigdy nie będą najtańsze. Wynika to bezpośrednio z ich charakterystyki. Poszukiwanie tańszego rozwiązanie jest dobrym pomysłem, ale ceny można porównywać tylko i wyłącznie w obrębie przewidzianej klasy powierzchni.
Oznacza to, że jeśli wybieracie Państwo biuro, najpierw należy dokładnie rozpoznać jego późniejsze przeznaczenie. Zupełnie inne parametry można oceniać przy wynajmie powierzchni, które staną się siedzibą firmy, głównym biurem, a inne, kiedy wynajmowane powierzchnie biurowe będą tylko obiektami wewnętrznymi, jeszcze inne zaś w przypadku biur, które będą przeznaczone do obsługi klientów.
Nasza oferta
Przygotowaliśmy dla Państwa pełną ofertę lokali biurowych, pomieszczeń i powierzchni w Łodzi, wybierając starannie biura klasy A i B. Prezentujemy oferty bezpośrednio, zestawiając wszystkie propozycje wraz z sugerowanymi cenami. Wybraliśmy dla Państwa najlepsze lokalizacje w budynkach chronionych i monitorowanych, przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, nowoczesnych, bezpiecznych i relatywnie tanich w eksploatacji. Zadbaliśmy o to, aby pracownicy każdego z biur, które możecie Państwo od nas wynająć, mieli do dyspozycji czystą i schludną toaletę oraz parking.
Wszystkie biura w naszej ofercie mogą być dostosowywane do potrzeb wynajmujących. Obejmuje to zarówno część zmian architektonicznych, jak i konfiguracji wyposażenia, jeśli jest ono dostępne. Są to powierzchnie o najwyższym standardzie, dzięki czemu Państwa firma może korzystać od razu z najlepszej jakości powierzchni bez konieczności ponoszenia już od początku dodatkowych kosztów związanych z modernizacją pomieszczeń. Dzięki temu biznes w Łodzi rozwija się bardzo dynamicznie, a samo miasto jeszcze szybciej staje się doskonałym miejscem nie tylko na prowadzenie lokalnych firm, ale także przedsiębiorstw o zasięgu międzynarodowym – cieszymy się, że nasze lokale stają się częścią budowanych przez Państwa firm.